Новини
19 жовтня – підсумкова онлайн-конференція проєкту з облаштування шкільних коворкінгів у п’яти обраних громадах
Що таке шкільні коворкінги і чим вони відрізняються від звичайних майстерень трудового навчання?
Чому у шкільні коворкінги варто інвестувати під час війни?
Як внутрішньо переміщені особи завдяки шкільним коворкінгам можуть допомагати громаді?
Відповіді на ці та інші питання дізнаєтеся в середу 19 жовтня з 15:00 до 16:30 під час презентації результатів проєкту «Зміцнення місцевої економіки та доброго врядування», який реалізується ГО «Освіта для успіху» за грантової підтримки Ради Європи у рамках Програми «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні».
Суть проєкту – облаштування та налагодження діяльності під час воєнного стану шкільних коворкінгів у п’яти обраних на конкурсі закладах освіти Львівської (ліцей «Львівський», Пустомитівський ліцей №1), Тернопільської (Копичинецький ліцей №2) та Хмельницької (Городоцький ліцей №4, Крупецький ліцей) областей.
Національні експерти Маркіян Дацишин, Сергій Дятленко, Іван Савицький, виконавча директорка Асоціації ОТГ Валентина Полтавець, міські голови Копичинець (Богдан Келічавий) і Пустомит (Олег Серняк), представники і представниці закладів освіти поділяться досвідом застосування шкільних коворкінгів для розкриття творчого і підприємницького потенціалу дітей і дорослих, а також адаптації внутрішньо перемішених осіб.
Для участі необхідно зареєструватися за посиланням.
Приєднання до zoom-конференції буде надіслано на електронну пошту всім, хто зареєструється.
- Децентралізація має бути продовжена і супроводжувати процес відновлення: Клаудіа Лучіані під час Форуму в Україні
- Разом міцніші: згідно соціологічних даних підтримка населенням співпраці Києва та сусідніх громад досягла 95%
- АНОНС: 10 лютого – презентація результатів соціологічного дослідження про Київську агломерацію (онлайн)
- Дати всім більше можливостей для розвитку: про створення коворкінгу у Жовківському навчально-реабілітаційному центрі
- Міжнародне муніципальне партнерство: методичні рекомендації
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ: Cтворення та організація роботи інклюзивного мультифункціонального коворкінгового простору